Az üzleti sikerek rendszerint nem maguktól jönnek, vagy ha mégis, akkor a hosszú távon is eredményes piaci jelenlét érdekében bizony tenni kell. Ennek egyik fontos eleme a tartalommarketing, amely alapos előkészítést, felkészülést és stratégiai tervezést követel meg. Előfordulhat, hogy például Tovább…
Kategória: Tartalommarketing
A marketingszemléletű oktatás egyik alappillére, hogy a siker érdekében fontos megtalálnunk azt a célcsoportot, akiket szeretnénk megszólítani, akiknek értékesíteni kívánunk. Az iskolapadban elsajátítottak ebben az esetben valóban a gyakorlatban is így működnek. Ha nem a megfelelő módon kommunikálunk a potenciális Tovább…
Az online marketing és a keresőoptimalizálás témája kiemelt jelentőséggel bírnak napjainkban, hiszen gyakran ezeken is múlik, hogy sikerül-e a Google találati listájának előkelő helyét elfoglalni. A webes jelenlét szinte mit sem ér akkor, ha a potenciális ügyfelek, vásárlók nem találnak Tovább…