SEO marketing tanácsadás a gyakorlatban: 5 ok, amiért megéri


Az internetes jelenlét ma már nem elegendő. A céges weboldallal akkor sikerülhet igazán elérni céljaid, ha az az aktuális követelményeknek maximálisan megfelel. Nem véletlen, hogy a SEO marketing tanácsadás igen keresett szolgáltatás, melynek keretein belül akár az egész honlap átgondolható, komplex marketing stratégia kerülhet kialakításra. Lássuk, miért éri meg szakember segítségét kérni a témában!

  • Személyre szabott marketing terv

Könnyen lehet, hogy már jelen vagy egy ideje az online világban, de mégsem sikerült elérned a szükséges számban vásárlókat, ügyfeleket. Gondoltál már arra, hogy akár alapjaitól gondold újra a marketing stratégiád? A személyre szabott marketing terv kialakítása komplex tevékenység, ami pontos rálátást igényel honlapodra, az arra vonatkozó információkra. Ez közös munka, hiszen ismerni kell saját céljaid ahhoz, hogy azok egyéni igényeidnek megfelelően váljanak elérhetővé. A keresőoptimalizálás előnyeiről Boóc Péter marketing tanácsadó weboldalán is olvashatsz bővebben.

  • Online vevőszerzési módszerek

Többféle módszer is létezik arra, hogy sikerüljön minél többeket elérned. A közösségi média, a Google Ads PPPC és lead alapú kampányok, valamint a honlap optimalizálása egyaránt hatékony segítséget jelenthetnek ebben. Miért ne bíznád profikra mindezt, hogy valóban azokkal a feladatokkal foglalkozhass, amikhez értesz?

  • SEO szolgáltatások

A Google organikus találati listájának előkelő helye fontos célnak számít. Ennek köszönhetően ugyanis a vásárlók, érdeklődők könnyen rátalálnak honlapodra, és ez az értékesítési számokon is meglátszik majd. A linképítés, a technikai SEO és a tartalommarketing részben azt a célt szolgálják, hogy sikerüljön minél jobb helyezést elérni.

  • Technikai SEO

Természetesen nem mindegy, hogy milyen gyorsan tölt be oldalad, mi a helyzet az átirányításokkal, az SSL beállítással. Mindezek szakértelmet megkövetelő feladatok, és a folyamatos figyelem sem elhanyagolható. A változó online környezet megköveteli, hogy az aktuális információk birtokában kerüljön a honlap alakításra.

  • Egyedi, informatív tartalmak

A szövegírás, a tartalommarketing az egyik első dolog, amivel az érdeklődők találkoznak. A termékleírások, a blog tartalmak, vagy a külső oldalakon megjelenő PR cikkek egyaránt befolyásolják a cégedről kialakított képet, és persze a Google jóindulatát is. SEO marketing tanácsadás keretein belül a korábbi tartalmakat is felülvizsgálja a szakember, és azok helyett hatékonyabb, célirányosabb szövegeket javasolhat.