Mik tartoznak egy social media ügynökség feladatai közé?


Mint bármely marketing tevékenység esetében, a social media területén is nélkülözhetetlen tisztázni, mit szeretnél elérni, hol kívánsz változást tapasztalni, mivel vagy elégedetlen. Mindegy, hogy több feliratkozót szeretnél elérni, népszerűsítenéd az általad kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy célcsoportod elérését kívánod profik segítségével megvalósítani, egy social media ügynökség éppen ilyen dolgokban tud melletted állni.

 

Mutasd meg, mit képviselsz!

 

Ahhoz, hogy céljaid valósággá váljanak, nélkülözhetetlen céged, küldetésed, szemléleted jobb megismerése. Nem véletlen, hogy ennek érdekében a megkeresett szakemberek személyes beszélgetés keretein belül igyekeznek egy kicsit közelebb kerülni ezekhez a témákhoz. Gyakran előfordul, hogy ügyfélfelmérő kiküldésével érdeklődnek a profik az iránt, mit képviselsz az online térben. A marketing stratégia kialakítása és végrehajtása a tényleges elérésekben, a feliratkozók számában és a piaci jelenlét növelésében is megmutatkozhat.  Egy social media ügynökség a kampányok folyamatos optimalizálására is figyel, megcélozva a legjobb eredményeket.

 

Használd ki a közösségi médiában rejlő lehetőségeket!

 

A közösségi média ma már mindennapjaink szerves részét képezi. A céges jelenlét esetében kihasználhatod előnyeit, rátalálhatsz azokra, akik potenciális vásárlókká, ügyfelekké válhatnak, sőt, kampányok keretein belül tájékoztathatsz, információt nyújthatsz, bizalmat építhetsz. A céged által képviseltek pontos ismerete már csak azért is lényeges, hogy a Facebook marketing kapcsán olyan oldalt hozhassanak létre a szakemberek, amely maximálisan megmutatja ezt.

 

Találd meg a célcsoportod és szólj hozzájuk!

 

Míg a FB esetében viszonylag közérthető, hogyan és milyen tartalmakkal lehetséges elérni a célcsoporthoz, addig az Instagram már nagyobb kihívást jelent a hazai cégeknek. A cél ugyanis nem más, mint egyszerre érdekes, vizuálisan vonzó és releváns tartalmak létrehozása, amelyek persze a kreativitást sem nélkülözik. Az online világ egyre gyorsuló ütemét a Youtube marketing kapcsán mutatja meg igazán. A mai kor embere gyakran nem olvas, inkább a könnyen fogyasztható tartalmakat, videós anyagokat, vlogokat részesíti előnyben. Az influencerek éppen ennek köszönhetik nagy népszerűségüket. Itt kerül képbe céged, amely a megfelelő reklámmal felkeltheti a videós tartalmakat fogyasztók érdeklődését.