Kategória: PR


Mint bármely marketing tevékenység esetében, a social media területén is nélkülözhetetlen tisztázni, mit szeretnél elérni, hol kívánsz változást tapasztalni, mivel vagy elégedetlen. Mindegy, hogy több feliratkozót szeretnél elérni, népszerűsítenéd az általad kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy célcsoportod elérését kívánod profik segítségével Tovább…


Itt részletes információkat kaphatsz arról, hogy milyen feladatokat tud elvégezni egy PR ügynökség a sajtóközleményekkel kapcsolatban: https://prcikk.com/sajtokozlemeny-iras-kikuldes-media-kommunikacio/. Egy cég indításakor fontos, hogy a megálmodott célok elérhetők legyenek. A piaci verseny során a termék célirányos kommunikációjára van szükség. A célcsoportokhoz el kell Tovább…


Az üzleti sikerek rendszerint nem maguktól jönnek, vagy ha mégis, akkor a hosszú távon is eredményes piaci jelenlét érdekében bizony tenni kell. Ennek egyik fontos eleme a tartalommarketing, amely alapos előkészítést, felkészülést és stratégiai tervezést követel meg. Előfordulhat, hogy például Tovább…


Nehezen jut egyről a kettőre? Fontosnak tartja, hogy értékesítési mutatói hónapról hónapra javuljanak? De mégis milyen utat érdemes választani akkor, ha a kezdeti tervek valahogy nem valósultak meg eddig? A tapasztalatok azt mutatják, hogy csak jelen lenni nem elég a Tovább…


A világháló jelentette szabadság magával hozta azt, hogy a bloggerek és a videós anyagokkal jelentkező vloggerek egyre nagyobb számban jelentek meg az interneten. A hazai piacon jelentősnek számító, több százezres feliratkozó számmal rendelkezők hatalmas tömegeket érnek el nap mint nap, Tovább…


A marketingszemléletű oktatás egyik alappillére, hogy a siker érdekében fontos megtalálnunk azt a célcsoportot, akiket szeretnénk megszólítani, akiknek értékesíteni kívánunk. Az iskolapadban elsajátítottak ebben az esetben valóban a gyakorlatban is így működnek. Ha nem a megfelelő módon kommunikálunk a potenciális Tovább…


Napjainkban elég csak a legnagyobb videómegosztóra, vagy az Instagramra kattintani, és máris számos olyan hazai személy szembejön velünk, akik népes rajongótáborral rendelkeznek. Arról hosszasan lehetne vitatkozni, hogy mi a siker titka, de akit sokan követnek, vagy jelentős feliratkozószámmal rendelkezik, az Tovább…


Az online marketing és a keresőoptimalizálás témája kiemelt jelentőséggel bírnak napjainkban, hiszen gyakran ezeken is múlik, hogy sikerül-e a Google találati listájának előkelő helyét elfoglalni. A webes jelenlét szinte mit sem ér akkor, ha a potenciális ügyfelek, vásárlók nem találnak Tovább…


Az influencer kifejezés ma már nem csak azok körében ismert, akik otthonosan mozognak az online marketing világában. A modern világ trendjeinek egyikét képezi az, hogy a cégek napjainkban egyre szívesebben dolgoznak együtt influencerekkel. De mit is takar tulajdonképpen ez a Tovább…