Kategória: PR


A marketingszemléletű oktatás egyik alappillére, hogy a siker érdekében fontos megtalálnunk azt a célcsoportot, akiket szeretnénk megszólítani, akiknek értékesíteni kívánunk. Az iskolapadban elsajátítottak ebben az esetben valóban a gyakorlatban is így működnek. Ha nem a megfelelő módon kommunikálunk a potenciális Tovább…


Napjainkban elég csak a legnagyobb videómegosztóra, vagy az Instagramra kattintani, és máris számos olyan hazai személy szembejön velünk, akik népes rajongótáborral rendelkeznek. Arról hosszasan lehetne vitatkozni, hogy mi a siker titka, de akit sokan követnek, vagy jelentős feliratkozószámmal rendelkezik, az Tovább…


Az online marketing és a keresőoptimalizálás témája kiemelt jelentőséggel bírnak napjainkban, hiszen gyakran ezeken is múlik, hogy sikerül-e a Google találati listájának előkelő helyét elfoglalni. A webes jelenlét szinte mit sem ér akkor, ha a potenciális ügyfelek, vásárlók nem találnak Tovább…


Az influencer kifejezés ma már nem csak azok körében ismert, akik otthonosan mozognak az online marketing világában. A modern világ trendjeinek egyikét képezi az, hogy a cégek napjainkban egyre szívesebben dolgoznak együtt influencerekkel. De mit is takar tulajdonképpen ez a Tovább…


Míg egykor a közösségi portálok csúcsa kifejezetten a Facebook volt, addig napjainkban egyre nagyobb figyelem helyeződik a YouTube világára. A videós tartalmak sokak számára könnyen fogyaszthatóak, szórakoztatnak, és ezen a platformon is kialakulhatnak egyfajta közösségek, társaságok, baráti, vagy például rajongói Tovább…